vi lever i en svartvit värld

Först träffar jag på Gabbe och Rasmus, som det var alldeles för länge sen jag va me, och efter det en fika med Olivia som jag nog inte träffat på ett år. Varför blir det så? När man bor i en liten stad som Uppsala (jag vet, Sveriges 4e största stad, men gud den känns så liten) hur kan man lyckas med att inte träffas på så lång tid? Iallafall var det helt enkelt en fin dag eftersom jag lyckades med att träffa tre av dom personerna jag inte alls träffar lika ofta som jag vill. Fast kvarten med killarna kanske inte riktigt räknas, så det måste jag jobba lite på.
Hur som helst kom vi (som alltid) in på ämnet vår-färglösa-och-enformiga-stad under fikan. Men egentligen, är den svartvita skalan så farlig? Det är ju fint.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0