Pärlor till förbannelse

Läste augusti numret av ELLE när ja fick ett stort sug efter att göra pärlsmycken. Gjorde det jämt förut, men sen rann det liksom ut i sanden... Så nu har mängder av pärlor och andra bra-att-ha grejor om man vill smycken. Så jag drog fram mina grejer och kollade vad som fanns. Hitta bla två likadan orange-röda halsband.
Så klippte sönder det ena och gjorde om det till ett par örhängen.
Så nu har jag ett matchande set av örhängen och halsband. Kanske ska göra en ring också...
Idag skulle jag egentligen ha jobbat, men förkylning stoppar mig. Men imårrn blir det nog jobb faktiskt, det kostar mig ju fan 1200 varje helgdag jag är borta från jobbet... så sjuk är jag inte!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0