FredagLördagSöndag

Ja, rolig helg kan man ju ändå medge att det vart.
Hemma hos Härd bjöds det på tacos och vitt, mycket mumsigt. Sen drog hela packet till Williams där det på nåt sätt lyckades bli alldeles för mycket folk vid alldeles för lite bord.
Vi kom på den fina iden med att dygna och gå direkt till stan för att köpa biljetter till Flustret. Så vid stängning drog vi hem till mig, Sofia inhandlade några Red Bull, jag drog fram vinboxen och sen höll vi oss vakna helt enkelt. Eller, jag, Eric och Sofia gjorde, dom andra somna rätt snabbt.
Så halv 7 var vi på stan, i princip först i kön. 10 över 10 hade vi fått våra biljetter, jag och Sofia tog vårt pick och pack och gick hem till henne för att sova några timmar.
Upp och hoppa, drog iväg till Lilltuna för att servera på en middag. En hel massa drinkar senare och 700 kr rikare tog jag taxi till Gojle, drack lite mer öl och gick sedan till Williams (igen).
Fick en "Heeeeeeeej det var länge sen, höhö" från vakten och bartenderna och köpte mig några öl. Mot kvällens slut ville ingen gå hem, så vi satte våra söta rumpor i Tobbes bil och körde till Paulina. Där poppade vi glöggen och lyssnade på TV-radio.
Hemma efter en lång helg helt enkelt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0