Life goes on

Jadu. Igår fick vi veta att Pless inte kan få tillbaka ett öre på försäkringen, men som tur va kunde Tobbe hänga me istället! Så det blir nog bra det här (även fast jag dör inombords för Pless skull).
Dessutom fick jag och Pless reda på att det inte blir något jobb i sommar, eller iallafall inte där vi tänkt. Så nu blir det till att börja söka jobb igen då. Kanske ska dra härifrån på en gång, åka till spaninen, bo i farmor o farfars lägenhet, jobba lite...
Nu sitter jag och bläddar i H&Ms nya katalog som kom idag. Är galet sugen på den här jumpsuiten. Älskar färgen och den ser ju galet skön ut.
Erika var här igår för att jag skulle kunna skräddarsy ett vitt fodral till henne för modevisningen. Kommer bli supersexy.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0