Shiny bubbles

För några veckor sedan tänkte jag och Oscar ta en varsin kickbike och åka till Fålhagen. Som om man var nio igen. Sen visade det sig att ingen hade en kickbike, men tänk så fint det hade varit att glida fram längs gatorna i solnedgången.
Eller som våra sopbubblor vi köpte till valborg men som var alldeles underbara dagen efter i solen med flöjtmusik i bakgrunden. Så fint, så enkelt, så himla 10 år sen. Skitsamma, vi är 20 år, vi kan väl få åka kickbike och blåsa såpbubblor ändå?
Har fortfarande bubblorna kvar. Blåser en då och då.

Agnes klänning blev precis klar. Jag hoppas den passar fint och inga sömmar spricker. Kommer ta med mig ett sykitt på studenten för säkerhets skull, ifall jag behöver komma till undsättning.
Puss, ha en fin lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0