Unisex

Eftersom jag har lite idétorka på hur jag ska använda mina kläder just nu får jag ta hjälp någon annanstans ifrån, idag blev det lookbook.nu (ÄLSKAR SIDAN!) och bestämde mig för att välja en kille. Efter som modet är så unisex nu så spelar det iallafall ingen roll om man är tjej om man har "killkläder". Skulle en kille komma i mammas kjol är det nog fler som reagerar än om jag kommer i pappas skjorta. Synd om killarna men så är det.

Här är han...
 
och här är jag.

Älskar skjortan, den är underbar. Tror aldrig pappa ska få tillbaka den faktiskt. Tror inte han kommer märka det.
Jag tror jag ska se till att Andreas köper en kavaj nu också, för om han gör det nu kommer den vara perfekt storlek för mig som lite oversize kavaj och efersom han aldrig kommer använda den kan jag ta den på en gång. Det vore fint. Kan ingen bjuda oss på bröllop eller nåt så han måste köpa en?

Nu ska jag städa garderoben och sysysy! Ikväll är det the mentalist!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0