Happy birthday

Gott nytt år på er allihopa! Gårdagen hände inte mycket mer än tre filmer för min del. Det tog väl ungefär 9 timmar vilket var den tiden jag var vaken. Bra spenderad dag, men vad gör man inte när det är dagen efter nyårsafton? Min kamera är fortfarnde hos Mark så bilder från nyår kommer sen, om bilderna är något att ha. Men några måste ju vara okej. Fint nyår iallafall, men mycket paljetter, höga klackar, killar i skjorta, lösnaglar och långa ögonfransar.

Idag är ingen vanlig dag inte, tvillingarna lundkvist fyller 18! Inte dåligt!! Så dit dras det ikväll där det bjuds på middag. Födelsedagsfesten kommer senare!

Drog till kusinerna också, Jakob fyllde tonåring. Jag hade köpt en fin T-shirt åt pojken med den fina texten "Burn at both ends to make ends meet" och en bild på en tändsticka som brann i båda ändarna. Vet inte om det var något djupare budskap i det hela men jag vet inte vad det skulle kunna vara isånnafall.
Älskar weekdays t-shirtar, fast jag egentligen inte är mycket av en t-shirtkväll. Men egentligen, en T-shirt med tryck eller någon text för 150 spänn, den kan man ju lika gärna göra själv. Plus att man kan bestämma själv vad man ska skriva. Så då köper man en T-shirt på H&M för 50 kr iställer o så skriver man själv. Gjorde en till Irene i julklapp.

Kusinen min är halvfinne och jag har därför skrivit blodsband/släktskap på finska. Fyndigt.

Puss


Kommentarer
Postat av: Irene

aaah , akta så jag inte klöser dej med mina klofingrar, bluuääh !!

2010-01-02 @ 19:40:17
Postat av: therese

hahhaa ja bäst jag passar mig...

2010-01-04 @ 15:58:33
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0