Mjukis

Jag vet verkligen inte vad jag ska tycka om mjukisbyxtrenden. Hade ingen haft mjukisbyxor som man faktiskt använder dom, skulle det kanske funkat. Men om en person kommer med sneakers och mjukisar så kanske det inte riktigt funkar om en kommer i högklackat och mjukisbyxer med midjebälte?

Här från Dsquared som somvanligt mixar street med glamour.

Chloes chefdesigner Hanna MacGibbon kom ut efters höstens visning i mjukisar och klackar. Och även fast jag verkligen inte tycker mjukiskläder är snyggt, och brunt och grått verkligen inte funkar för mig så ser jag inget fel med hennes kläder. Det är snyggt och hon passar i det. Hon gör det på rätt sätt. Men det här är nog ett sånt mode som inte kommer funka för särskilt många, om det nu ens kommer ner på H&M och GinaTricot nivå.
Puss

Kommentarer
Postat av: Cäciliä

Jag såg på erikas kommentargrej att du fixat hennes blogg, frågan är Hur fan gjorde du det :D? headern? hur gör man!!? och hur gör man så att man får stora bilder? och bakgrund? Och hur lärde du dig? Jag är lagom borta på det där... puss

2010-01-17 @ 14:34:14
Postat av: therese

hahahha jag gjorde headern i paint och gimp, det är hur lätt som helst. bakgrunden e tagen från internet...ehm, sen sätter man in de i kodamllen bara heheh

2010-01-17 @ 15:19:42
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0