Blommig inspiration

Det är fan vår ute. Tvingades ut på årets första cykeltur (tyvärr, för jag älskar i vanliga fall första gången jag kan cykla) för att köpa hostmedicin på apoteket och märkte att vägarna var torra och blommor börjat ploppa upp ur marken.
Cyklade förbi en reklampelare för Gina Tricot där blommiga maxiklänningar fladdrade över hela bilden och kom på att jag knappt shoppat alls det här året. Men det har inte gjort så mkt. Egentligen är ju själva grejen med shoppingen att ha något nytt, men nu får jag styla det jag har på olika sätt istället. Dessutom får jag genom projektarbetet hela tiden skapa nytt, vilket ger ungefär samma effekt för mig.
Hur som helst; dom blommiga klänningarna? Ganska tydligt var inspirationen kmr från om ni frågar mig.
Gina Tricot
D&G sS11

Känner liksom likheten.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

haha jaa.. bara de att de från gina är väl ungefär 1000000 kr billigare!:D

2011-04-04 @ 20:57:08
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: therese

true that sistah!

2011-04-04 @ 21:40:00
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0