glamourai

Okej, det är fastslaget; garderoben är för liten. Jag rensade precis ut en fet kasse med tröjor, har nu vikt och lagt in massor i garderoben och den är nu verkligen proppad. Ändå kommer jag in på rummet och så ligger det en stor hög med kläder på sängen som också ska in i den redan alldeles för fulla garderoben. Åh, jag måste lära mig att rensa. Eller skaffa en större graderob.

Den här garderoben tillhör the glamourai, skulle inte banga på den där skohyllan.

Gårdagens kväll på palermo med en mängd sköna människor var hur lyckad som helst, idag mår jag väl inte lika bra som jag gjort andra dagar i mitt liv men det är sånt man får stå ut med.
Ikväll börjar solsidan. Det kan bli kult.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0