mitt 2010

Japp, 2010 tog ju slut när jag var borta och tänkte lite på vadfan jag gjort under året. Och eftersom jag inte kom ihåg särskilt mycket gör jag en liten sammanfattning av mitt 2010.
Orkar inte göra efter månader utan tar med lite roliga bilder och beskrivning, men dom kommer nog ungefär i ordging... kanske...

Idregänget!
Marks sista fest....
Knyt träffarna med klasstjejerna drog igång!
Engelberg med familjen
Beachparty
Galet bra valborg, hela dagen från uppgång till sänggång!
Fyrisdagen!
Göteborg med Hanna Elin och Pet!
Avslutningsmiddag med klassen hos pontus!
Agnes kom hem!!
Peace and Love!
Själva på ön, dunderklubben!
Kamping på rullsand!
Oja magaluff
Den första av Pets alla toabilder på mig, som hon gjort till en tradition...
Jäklar vad vi planerade, men vi kom inte längre än kens pizza...
Arvid drog till Österrike vilket gjorde oss alla lessna!
Kräfskiva på landet, megamys!
Kulturnatten, här på väg mot åkanten
Mamma<3
Vintagemässa med Irene
Palermo<3
London med mamma
Mycket utgång under 2010, både bra och dåligt, men mest braa! Här saluhallen i samband med överraskningsfest för Härd
Alpernamiddag!
Julfiranden
Thailand <3
Och förutom allt det var det alla fina 18-årsdagar som firats med tårtkalas, lokalfester, överraskningsfester, middagar och min egen firades med många vänner på ön!
Och där var mitt år slut. Och nu är min tid  framför datorn slut också.
Så hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0