Blondinbella

Okej jag är typ galen och beroende av att hitta bra shoppingsidor på nätet just nu. Har faktiskt inte köpt något än men kan nog inte stå emot så mycket längre. Inte nu när jag hittat den ultimata sidan! http://www.stylebystars.com/ den är väldigt billig och dessutom är alla (speciellt klänningarna och kjolarna) kläder sjukt fina!
Den här kjolen för 349 kr, det är inte dyrt och den är ju bara för söt!

Hittade den via Blondinbellas blogg, hon är stammis där. Känner att jag är på god väg att joina henne.

Sitter här med Mark och Simon som inte allls gillar att jag kan få en kjol för mindre pengar än de får typ ett par kalsonger för. Nej men iallafall en T-shirt. Och jag håller med! Stackars er killar! Det finns knappt något att välja på och det som finns är fett dyrt. När man tänker så, så är det nästan rättvist att killar får högre lön, men så får man väl inte säga...
Mitt mission är att hitta en hemsida med billiga killkläder, får se om jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0