Kära Peder

En punkt som absolut skulle varit med på gårdagens lista var att min kära Peder började kommentera igen, jag blir alltid så glad av att läsa hans kommentarer! Fler kommentarer som dessa gott folk, jag behöver få mig ett skratt lite då och då.
Kom på att jag inte gav ut någon DAGENS igår så jag tänkte att jag skulle ge en GÅRDAGENS; till Peder såklart!

Sista dagen som sneluggare så jag bestämde mig för att göra en fläta av luggen, hittade den här bilden igår, fett fin, så jag försökte göra en likadan. Blev inte lika sommrigt och fint eftersom jag har mörkare hår. Men, men...


See you later

Kommentarer
Postat av: Schiller

Tack för att du inte skrev så mkt det här gången xD <3

2008-11-19 @ 18:56:44
Postat av: Peder

ååh va lycklig jag blir, sitter här och äter ansiktskräm och gråter samtidigt som jag skriver om duvor och ankor :)



DAGENS FAKTARUTA!

Ståltråden i ett kollegieblock är ungefär 2.10 meter lång.

2008-11-20 @ 10:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0