Småbarn och ödemark

Hej nu är jag tillbaka till civilisationen igen. Jag har tillbringat lördag-söndag på en ö, full med ungar, 40-plusare och så lollo. Det fanns ingen spegel någonstans på hela ön, vilket jag kom på faktiskt var väldigt skönt och avslappnande. Jag har alltså gått runt och haft min egen bild av hur jag sett ut, och den var nog inte i närheten av så illa som det faktikt var. Fast ni känner ju mig (eller kasnke inte...), kan inte släppa det där med kläder. Jag har förvisso gått runt i mjukisbyxor och raggsockor men jag har ägnat ganska mycket tid med ritblock och penna, men dom flesta skisserna har jag gjort i huvudet. Får ta mig lite tid att rita ner dom senare. Små tjejerna (fem stycken) fick färglägga några stycken också, det är ganska intressant och inspererande för dom kombinerar färgerna på ett helt annat sätt än vad man själv skulle göra. Och för det mesta blir det faktiskt coolt, inte alls som jag tänkt mig, men coolt.

Har inte så mycket att grunda en DAGENS på, men ger den till Gossip Girl. Det börjar om 10 minuter på 5an (så jag måste kila snart). Asbra serie, särsilt eftersom alla är snuskigt rika och har skitfina kläder.

Puss på er, blir bättre inlägg imorgon!

Förresten, hittade den här bilden i ett modereportage som hette kronjuveler i december nummret av ELLE som jag hade med mig i helgen. Älskar ju färgglada ben som alla vet, men tycker det var väldigt annorlunda och coolt att ha strumpor i klackskorna. Får se om jag kör på det själv imorgon kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0