Top 6

Hejhejhejhej jag är super glad idag och nu ska jag göra en bra-lista över saker som gjort att jag är det:

1. JAG VAR MODIG! jag gjorde det; jag hade bandet i håret! Hann inte ta någon bild i morse och sedan förstörde Mark alltihop när han knöt upp det, men jag hade det iallafall och jag är fett stolt över mig själv!

2. Jag har haft klackskor så himla mycket på senaste tiden att jag inte får ont i fötterna av att ha det längre! Wohoo, de e awsome!

3. Maria Plessen var fett fin i sin mössa idag och fina människor blir man ju alltid glad av!

4. Hade mina vida jeans idag, första gången efter tvätten och nu var dom PERFEKT långa! Innan var dom lite för långa men nu e dom perfa.

5. Att vara glad gör mig så himla inspererad till att göra grejjer så när jag skrivit klart det här ska jag kila hem (sitter i skolan) och rita en helt underbar klänning till ELLE-tävlingen! Eller göra ett bra försök iallafall.

6. Nu har jag äntligen bestämt mig; jag ska klippa hellugg!! Imorgon ska det bli, och nu har jag lovat. Så om jag inte har hellugg i skolan på torsdag ger jag alla rätten att döda mig. Om ni vill alltså.


Ni ser ju, dagen har bara varit full av härliga små saker, älskar allt och alla just nu.
Det finns vissa som har klagat på att mina blogginlägg är lite för långa och att man inte orkar läsa dom, så jag slutar mitt inlägg här för att glädja dom som inte orkar läsa för mycket även fast det är i min underbara blogg dom läser. Hehe.

Puss hej


Kommentarer
Postat av: besviken peder

ingen punkt om att ja gör comebck :(

2008-11-18 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0