Stjärnor och planeter

Hejsan, var nere på stan första gången på länge och hittade såklart en hög kjol. Tror inte jag har varit på stan en enda gång de senste 4 månaderna utan att komma hem med en hög kjol, mamma har många gånger skällt ut mig på grund av det men vad ska man säga, det är dom som dras till mig, inte jag till dom....
Hur som helst kom jag faktiskt inte hem med kjolen idag (H&M, 198 kr, asvärt) eftersom pappa har tagit ut mitt kort ur plånboken av någon anledning och glömt lägga tillbaka det. Awsome... Så jag kunde inte köpa den och inte heller den beigea trenchcoaten, men jag fick lägga undan dom till imorgon så då ska jag ner på stan igen.

Någon gång för längesedan när jag var Sthlm köpte ja två stjärnbroschar på TopShop som jg sedan pysslade ihop till ett par örhängen. Sedan glömde jag bort dom och fick en härlig överraskning när jag hittade dom igår och sedan dess har jag använt dom.
 Yes I like it!

Ja och så gick jag förbi modevisningen på Dragabrunntorget ett tag, den var ganska speciell, modellerna var nämligen moderna dansare som dansade runt på scenen medan en tjej sa vilken affär kläderna kom ifrån. Annorluna, men kul idé faktiskt.

Och så DAGENS! Såg en riktig färgklick på stan idag: knallröda jeans, senapsgul basker och kofta och under de en rutig skjorta i typ röd-blå-gula färger. Men det bästa: det var en kille! Ascoolt!
Puss iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0