sorry men det är summertime outside

Sorry att jag är en så dålig bloggare...
All min tid har verkligen gått åt till att plugga. Nu är det entligen lov och nej, jag kan inte sitta inne vid datorn. Solen lyser och allt är underbart och datorn kommer helt klart i sista hand. Även fast jag har haft lite ångest över att jag inte hunnit blogga.
Träffade härligt folk i Terners kolonistuga igår, niiice! Det är sommarvärme och jag ska iväg till Jessica om en timme, sen blir det Lagga.
Nu måste jag fräsha till mig, jag hoppas jag hinner blogga imorgon lite mer ordentligt.

Förresten såg jag världesn coolaste kille när jag cyklade hem från jobbet idag, han får helt klart DAGENS! Färggrann nike jacka, sneakers, ljusblå chinos och ascoola halsband gjorda av pärlplattor i form av färggranna peacemärken!
När jag får tid, då ska jag göra sånna!
puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har typ inte heller bloggat på länge p.g.a. vädret! Men c´mon, det är underbart! :D

2009-04-06 @ 20:23:43
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: therese

jag vet!!!! man blir så lycklig!!!

2009-04-06 @ 20:53:18
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0