vad ska sebbe göra när han är stor tro?

Idag hade vi en megalång håltimme. Vi satt i bibloteket o skulle plugga matte, jag var iallafall lite duktig och gjorde kanske tre uppgifter. Resten av tiden diskuterade vi betydelsen av märken på kläder, hur det går till när flygplan krockar i luften och sebbes skolgång och vad han ska bli när han bli stor. Helt klart olika samtalämnen.

Fick liten impuls vid halvelva tiden igårkväll att sätta igång med snäcksmyckerna. Kände dock att jag kanske inte skulle dra ut i garaget och sätta igång med att borra hål i alla snäckor utan nöjde mig med att göra ett halsbandssmycke av en snäcka det redan var hål i.
 like it och tycker det är värt DAGENS dels för att det är fint men det känns sjukt somrigt och det luktar strand om det.

Är lite into starka färger just nu, kan man dels märka på vad jag har på mig (röda jeans idag tex) men också på kläder jag ritade när jag var borta.
Färgla gamla bilder...

(okej just den var sjukt ofärgglad)


..och lite nya.



Ja jag har ju sytt pärlkjolen (på översta bilden var grundiden till den kjolen, gjorde sedan om det till en volangkjol), klippt av mina höga jeans så att det blev sånna höga jeansshorts, ska sy den gröna klänningen, ska sy den gula klänningen, och dom andra två vet jag inte. Den blå kanske är ett möjligt bidrag till nästa års ELLE-tävling. Nu ska jag sova, eller nåt. Måla naglarna kanske. Puss

Kommentarer
Postat av: Plessmeister

FAN BILD NUMMER 3 VA MEGASTEKIG. <3

Du är sjuk i huvet som kan rita sådär förresten. Bara så du vet.

2009-04-21 @ 22:27:41
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: Gioeli

Sjukt bra på att rita du :-)

2009-04-21 @ 23:36:29
URL: http://kkb.blogg.se/
Postat av: therese

thanx u guys:) skulle vilja sy 3an med men då måste jag typ färga tyget själv. Det skulle iof kunna va spännandeee

2009-04-22 @ 09:06:40
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: hanipani

ASssssååååå Therese !!! seriöösst hur kan du rita sådäääär !!!!!!!!!!!! :O sååå snyyygtttt !!! <333333333333

2009-04-26 @ 23:05:35
URL: http://quett.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0