GIMP och blåmärken

Tjabba tjabba jag måste vara sämst i världen på program som tex photoshop, eller i det här faller GIMP som va har på skoldatorerna. Jag fattar inte ens hur man beskär en bild eller hur man ändrar ljusstyrka. Och grejjen är att det är det ända jag kan komma på att göra med en bild, så jäkligt onödigt för mig att köpa photoshop säger jag bara. Och jag har sökt multimedia, det kommer ju gå bra. Det är typ design på datorer, asbra...

Iallafall, tänkte bara påpeka att nylånstrumpbyxor, midjebältet och korta kavajen still was going strong den här helgen. Det är det bästa man kan ha, funkar med kjol, tröjor, byxor med.


Eller ja, i lördags. Fredagen tillbringade jag i mjukisbyxor och Fyrisskolan-tröja mrd nygjorda chokladbollar tillsammans med josse, anki och cissi. Det var väldigt värt faktiskt, fast kändes lite dissgt mot johanna och unni som fick dra på festen själva. Sorry! Men det var jäkligt värt att vara hemma. Hände dock en liten olycka påväg från josse till mig. Jag och cissi lyckades haka fast våra styren i varandra vilket resulterade i en hög på marken och lite senare en uppsvullen, blå vad med köttsår. Inte så kul och inte så snyggt.

Och imorgon är det baddag, yippiie!!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Shubakkan

PARTY MED KÖTTSÅR 8D!

2009-02-02 @ 14:29:28
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: therese

hehe jag kanske överdrev liteeegrann...

2009-02-02 @ 15:28:51
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: Jossee

YIPPI MED BADDAG :/ uuuusssch , jag kommer inte palla simma mkt säger jag bara

2009-02-02 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0