put your records on

Såhär är läget: jag mår asbra nu. Jag mår prima! Det är fredag imårrn, ska chilla med folk jag gillar hela helgen och sedan dra jag till Italien och åker lite skidor. Gud det ska bli grymt och fan vad jag bara längtar.

Mamma har kommit på nån ny grej med att hon inte lägger in grejjerna i min garderob. Hrn viker ioförsej kläderna och lägger dom i en prydlig hög på sängen men tror hon verkligen att jag pallar lägga in och sortera i garderoben? För det gör jag verkligen inte vilket resulterar i att allt hamnar i en hög i min stol och såsmåning om i tvätten igen utan att ens ha blivit använda. Inte så bra kanske om man nu ska tänka på miljön. Dessutom känns de som hon jobbar hela tiden och aldrig tvättar så det känns som att massa kläder är borta. Kanske ska ta och lära mig tvätta? Hm, fast när skulle jag ha tid med det?

Idag iallafll så hittade jag en hög med vita kläder i ett hörn av garderoben som jag nog dumpat där för ett tag sedan, och bestämde mig för att köra på ljusa färger. ljusa silverleggins, vitt långt ginatricot linne, vit T-shirt från Monki och vitt nitbälte. Eller ja, see for yourself

Oah just ja, about the stars på armen, jag vill tatuera mig, så jäkla mycket! Men det är ganska mission impossible eftersom jag inte får för mina föräldrar men jag jag ska övertala dom över lovet. kanske om jag gör det på fotleden eller något, på ett ställe där den inte syns så mycket, då kanske jag får. Vi får väl se. Peircing (eller hur det nu stavas) vill jag också ha. Det kanske är större chans.

En annan lite grej också, ställde klockan tio minuter tidigare för att jag skulle kunna gå ner i min lilla syverkstad och fixa ett hårband. DAGENS till det tycker jag nog! Det var himla hurtigt av mig. Eller kanske inte hurtigt men jaja.

sött

Puss


Kommentarer
Postat av: amanda

jag får tatuera mig, men det tar ju typ flera månader innan man kan få tid xD gillar stjärnorna!!

2009-02-13 @ 08:22:39
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: therese

fåår duu?! gud va nice! vad ska du tatuera då? eller ska du tatuera dig?

2009-02-13 @ 09:14:07
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: amanda

jaa, klart! men vet inte vad, heller inte om jag har råd... :P

2009-02-13 @ 19:28:11
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: therese

Nej det kan ju vara ett problem ,men det blir till och börja spara då! Och du kan ju alltid tatuera stjärntecken:)

2009-02-15 @ 10:44:24
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0