djuriskt

Idag var det dags att inviga mina nya fräsiga leopardleggins. Faktiskt himla fräsiga och måste ge dom DAGENS, för dom är inte bara snygga dom var underbart sköna också! Enda problemet var att jag hade midjebälte, latexkjol och linne till. Visst det var snyggt men inte särskilt skönt, och himla kallt hela tiden. Hjälper ju inte mycket att fyrisskolan inte har någon värme alls i sina lokaler.


En himla kul sak som hände i helgen (helt klart HELGENS!) var att jag hittade mina örhängen som jag saknat så himla mycket!

Tänkte att jag skulle berätta hela historien om dom här örhängerna för er:
Jag köpte dom i Thailand för nästan ett år sen, dom kosta 30 kr på nattmarknaden i Bangkok. Egentligen var dom inte till mig men efter några dagar bestämde jag mig för att personen jag köpt dom till nog inte skulle gilla dom så jag blev tvungen att ta dom själv. Tänkte att någon gång skulle jag nog få användning för dom.

Och jo då, det växte fram en himla kärlek mellan mig och örhängerna! Men så försvann dom en dag och jag blev sjukt ledsen och deprimerad för jag hade på mig dom jämt och kände att jag inte skulle kunna leva utan dom.

Så en en natt drömde jag att jag hittade dom på ett ställe i mitt rum, blev sådär lagom glad och la dom på ett annat och bättre ställe, nämligen bakom allt mitt smink. PÅ morgonon vaknade jag och blev sjukt deppig när jag fattade att jag bara drömt alltihiop. Jag gick ändå upp på mitt rum och kollade där jag hade hittat dom i drömmen men dom var inte där, fan också. Jag kollade där jag drömt att jag lagt dom, OCH SER MAN PÅ MAKEN, där ligger dom, jag måste vara synsk!

Livet lekte, tills för ett tag sedan då dom försvann igen (dom verkar ha en tendens att göra det). Men så hittade jag ett av dom hemma i en nessesär i lördags morse och kände på mig att jag nog skulle stöta på det andra snart också. Så jag höll ögonen öppna och samma kväll när jag stod och sminkade mig hemma hos Sofia låg det där bland parfymerna!

Fråga mig inte hur det hamnade där men det spelar ingen roll egentligen, huvudsaken jag hittade dom och nu ska vi leva lyckliga i alla våra dagar!

Fin liten saga det blev det där. Men ja, jag älskar mina örhängen, dom är liksom precis lagom förstora och jag älskar det!

Jag kom på att det bästa med att sola är att man kan smörja in sig med after sun efteråt utan att känna sig som en idiot. Det känns så himla sommrigt. Varm hud och after sun lukt är de två somrigaste lukterna som finns. Förutom grillt kött, det är en riktig sommarlukt. Och jo, jag längtar mer än någonsin...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Shubakkan

Du och dina örhängen är ment to be! <3

2009-02-03 @ 08:41:10
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0