vårkänsla

Ritat har jag gjort en del under veckan med. Och funderat på vad jag själv tycker är vad man borde satsa på till vår och sommar.
        
Framförallt, mycket ben! Bara ben är snyggt, men det kanske man inte vågar. Iallafall inte förrän till slutet av sommarn då benen iallafall är bruna. Annars strumpbyxor eller leggins i färg, mönster, spets eller annat kul.
Sen tycker jag man ska försöka använda udda material som man inte använder så ofta i kläder. Paljetter, pärlor, diamanter, tyll, fjädrar eller annat kul man kommer över. Och man kan ju ta det i små mängder; ett par skor, dekoration på ett klädesplagg eller bara i smycken.
Annorlunda accesoarer som tex hatt. Annars stora smycken och färggranna skor. Det bästa och det jag iallfall kommer köpa flest av är solbrillor! Det första paret är inhandlat, ett annat har jag fått av mormor som hon använde på den gamla goda tiden. Sen har jag en del andra som ligger hemma, men ett av dom paren har gått av på mitten och ett annat har tappat ett glas och en skalm (visste inte att det hette så, wikipedia är min älskling), så dom är väl bara o kasta...Fast vill inte, dom är så fina.

puss

Kommentarer
Postat av: lisa

åh gud vilka fina skisser ud gör, och vilka ideér du har! Mycket fint!

2010-02-03 @ 21:17:52
URL: http://lisagisslandi.blogg.se/
Postat av: therese

tack så mycket!

2010-02-07 @ 22:10:33
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0