långben

Sovmorgon idag vilket helt förstördes av mina otäcka drömmar om att bli bortrövad av någon på en båt. Men det var ändå skönt!
Skolan... fixa fram massa DNA som jag nu har i en liten plastbehållare som jag inte vet vad jag ska göra med, och så hade vi spanskaprov. Vågen för mig det gick inte alls bra. Synd egentligen att jag inte kan lära mig språk för det har man så himla mycket nytta av senare. Det skulle vara sjukt coolt att tillexempel kunna åka ner till spanien och jobba och kunna prata med alla, inte bara dom som kan engelska. Men skulle man ha en bra lärare skulle ju det vara ett plus...

Iallafall, testade byxorna, jo men visst var dom okej. Sjukt höga var dom, det gillar jag! Måste faktiskt ge DAGENS dom brallorna, hur bra är det inte liksom: sköna, faktiskt snygga och dom kosta bara 40 kr! Herrgud ja, vilket köp.
  

Peacen blev det idag, det är skönt med T-shirt ibland, fast det känns lite manligt. Fast med dom där byxorna är det omöjligt att känna sig manlig. Däremot skulle jag gärna se en kille i dom, skulle nog se rätt så kul ut.
Litet problem bara, jag vet inte om jag ska lägga upp byxorna eller inte, för som dom är nu så släpar dom nästan i marken fast jag hade mina högsta klackar. Men det får mina ben att se himla långa ut så jag gillar det men det betyder att jag inte kan använda dom med skor utan klack, fast det kanske inte är hela världen.

Just ja

Brillorna jag köpte på Gina igår, hade glömt ta ut dom ur väskan så hade dom på mig lite idag för och känna hur dom kändes, jag gillade känslan! Men kände mig llite dum eftersom det har varit mulet och snö hela dagen och jag var inomhus.

Ja ojoj nu ska jag bli blondin. Nej men det funkar ju inte riktigt så tyvärr. Mitt hår kommer väl bli några nyanser ljusare men inte i närheten av blont. Men det duger nu och senare ska jag gå till frisör och fixa det så att det ska bli bra. Det är sjukt svårt att få en blond fin färg om man gör det själv.

Idag var det pankakskalas med Schiller, Gojle och Pet, det var gott! Sen var jag iväg och träna där jag surprise surprise träffade lollo! Det var trevligt att träna med henne och få sig en härlig pratstund! Nu ska jag försöka förstå mig på http://gossipgirlonline.net/ för att kunna kolla på dom gossip girl avsnitten jag missade under lovet. Skulle inte tro att jag kommer lyckas.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0