Superhalt och stilettklackar

Det blev en dunderbar dag idag med:
Först ringde Erik och frågade om jag kunde skjutsa honom till museét vi skulle till.
Då blev jag glad för jag ville inte cykla dit själv.
Erik skjutsade mig istället så jag slapp, härligt.
Jag hade mina svarta ankelboots som jag älskar och fina kläder och Erik har fortfarnde Carros rosa sjal, så vi var snygga som fan.
Skolan flöt på, Sofia var superfin i sina chinos och keds, sommrigt som satan och jag längtar.
Lollo var i skolan idag, henne har jag saknat.
Fick sms av Anki som sa åt mig att komma till HUGOS och fika med henne, Felix och Filip.
Jag älskar HUGOS, det är världens mysigaste fik och jag har inte träffat killarna på hur länge som helst, iallafall inte Filip så det var supermysigt.
Agnes träffar jag knappt heller så det var också kulkulkul!
Felix har sitt hår i tofs, det var hur ballt som helst.
Sedan åkte jag och tränade A1 och det gick asbra och var hur kul som helst, jag älskar att ha träningskläder för jag känner mig så hurtig.
Älskar ännu mer att ta på mig en decimeter höga klackar efteråt och stapla hem på isen.
Snart ska jag ta en lång härlig duch och sedan sova, skönhetssömn!!

VIsst låter det som en aldeles underbar dag? Fast jag har några dåliga saker att lägga till listan...
Dragkedjan på mina satinbyxor jag skulle ha idag gick sönder när jag skulle sätta på mig dom.
Då kände jag mig fet.
Jag fick ta mina glansiga tajta leggins istället som åker ner hela tiden och som tar ett år att ta av sig.
(Vill man vara fin får man lida pin..)
Mark åkte till kläppen idag så nu är både han och Pless borta.
Jag glömde mina vantar och min mössa på HUGOS.

Ja, men jag måste säga att den bra överväger den dåliga.

Idag blev jag iallafall inspererad av Grease och lite Fergie också.

Sånna byxor som Fergie har var sånna jag skulle ha egentligen men det blev mera sånna som Olivia har.


Har dock lite problem med vad jag ska ha på mig imårrn... Funderar på att inte klä upp mig alls, har kort skoldag och kommer ändå behöva fixa om mig till kvällen.
Puss, nu blir de duch


Kommentarer
Postat av: agnes

it was nice to meet you my dear<3

2009-01-26 @ 12:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0