Stockholm

Tillbringade gårdagen i Stockholm med klassen och vår historialärare och gick på historiska museér. Partyparty. Men det var faktiskt nice och efteråt tog vi en liten shoppingrunda. Jag märkte faktiskt att jag börjar hitta i Stockholm vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra. Allt ser ju typ likadant ut så det är lite svårt och skulle någon bara släppa av mig mitt i Stockholm på nån liten gata skulle jag nog aldrig hitta ut.

Dessutom; jag hittade en ny america apparel vid Kungshallen som jag inte sett förut. Jag bara älskar den affären, men den är lite liiite för dyr. Tyvärr, för alla kläder är så jäkla snygga, tjej som killkläder. Men att köpa ett par sönderklippta bomullsleggins för 500 när jag lika gärna kan göra ett par själv och betala 100 spänn eller köpa en axelbandslös typ sport bh för 100 när jag själv kan sy en likadan för 5 kr känns lite onödigt.


Mark och Pless shoppade loss på TOPSHOP och TOPMAN, 10% med csn kortet, jo då det är fint det! OKej inte så big deal men ändå, alltid något. Fiiinaste brillorna på TOPMAN, alltså vanliga glasögon. Riktiga nördbrillor. SÅ jäkla snyggt, jag tror jag ska köpa ett par solbrillor som är snygga och ta ut glasen. Eller skulle det se konstigt att bara ha ett par bågar?

Nu ska jag snacka med estetrektorn eller vem det är.

Och så en liten DAGENS till en person som jag inte tr fått det än, Sara lilla vän jag älskar ditt lockiga hår! Önskar mitt kunde vara så långt och fortfanrande vara så lockigt! Men ser jäkligt mycket fram emot att se henne i platt hår också, hon har lovat att platta på avslutningen, hennes hår kommer fan gå ner under rumpan!
Puss


Kommentarer
Postat av: PLESSMEISTER FIFAAN

VAFAN JAG ÄR JU INTE DÄR?!?!? JAG KOMMER INTE SE HENNES HÅR, FUCKING HOE.

2009-06-10 @ 13:28:02
Postat av: Sara

Awww Tack så mycket Therese!! Du har ju också jätte jätte fint lockigt hår:) Uppskattar dagens!<3

Hahahaha du får väll se det på bild då, Pless:D

2009-06-10 @ 14:28:57
Postat av: Agnes

FAN VAD DU ÄR DÅLIG. jag skäms. UPPDATERA MERA!

2009-06-12 @ 18:52:29
Postat av: therese

pless: life sucks. DU ÄR JU FÖRFAN I GREKLAND!



sara: du va superfin i platt!!!<3



agnes:JAG VET OKEEEEEJ..... i suck

2009-06-13 @ 14:08:03
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0