skynda och fynda

Jag har tillbringat mycket av den här helgen tillsammans med min lilla Agnes, och även fast jag kanske skulle haft tid att blogga var datorn ute på landet. Lämnade nämligen den där när jag åkte hem därifrån med buss lördag förmiddag.


Anledningen till att jag åkte hem så tidigt: Jag skulle på loppis med agnes. Det var alltså där allt började, vårat lilla umgås-30-timmar-i-sträck-maraton.
Loppisen var på en liten söt innergård någonstans mellan svenssons taverna och domkyrkan. Det var tre tjejer som höll i den, en av dom jobbar på monki och mycket av kläderna där var i sån stil, dvs det var mycket snyggt!
Jag höpte en söt liten t-shirt som från början är från weekday. Den kostade 15 kr!


Så köpte jag en helt underbart grön pennkjol! jag älskar färgen, men den var lite lång bara så jag ska sy upp den. En av tjejerna tipsade om att köpa någon slags häft/tejp/lim som man strök upp kanten på kjolen istället för att sy och riskerna en ful söm. Kjolen kostade 20 kr, också lite värt och billigt.


Och så köpte jag en väska, jag vet egentligen inte varför jag gör det för jag använder ändå alltid samma väska för jag orkar inte flytta över alla grejer. Men, den var också superbillig, 20 kr, och fin, så jag kunde inte låta bli!
 
Ska börja hålla utkik efter loppis-plansher, det är ju hur värt som helst! HELGENS!

Resten av dagen ägnades åt att färga mitt hår, träffa felix, filp, thomas och en tjej som var fett skön och hette Camilla. Det var en himla härlig kväll!
Vaknade upp av att helvetesmobilen hade lågt batteri och lät massor, kollade OC och åkte sedan ut till Lyssnarängen, badade och tände en fet eld. Fin dag idag med!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: ankan

=en bra helg! :D

2009-05-25 @ 10:03:10
Postat av: therese

helt toppen! håll utkik efter loppisar o så ringer du mig!:D

2009-05-25 @ 12:54:18
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0