sommarklippning

Nu har solen precis gått i moln, men det har fram till nu varit en extreeeemt solig dag! Idag hade jag kjol och bara ben för första gången och det var super nice och skönt! Och vattenkrig har jag nu haft, vilket betyder att sommaren är här på riktigt!

Klippte Bobban idag också, himla stilig vart han. Dessutom var det bara underbart för vi satt ute på gräsmattan och klippte, sköljde håret i trädgårdslangen och mark, erik och pless satt brevid, himla lättklädda och solade. UNDERBART! Allt bli så himla mycket mer värt när man kan göra det ute!

In action, ser det inte härligt ut? Väntar nu på min betalning som ska bli i form av en somrig båttur!
Det blev väldigt fint faktiskt, börjar gillar att klippa killar nu också, och nu var det så länge sen jag klippte en tjej att jag tror det skulle bli svårt istället.

DAGENS till Erik idag, himla snygga blågråa chinos och himla snygga skor! Asfint!! Fick tyvärr ingen bild på det...
Tror jag måste köpa ett par färggranna tygskor. På söndag ska jag till Stockholm och Vintagemässan med Agnes (den sista innan hon åker tror jag...) så då kanske jag kan hålla utkik efter ett par.

Gillar speciellt dom gula som är från asos och kostar 202 kr. Väldigt konstigt pris måste jag säga men... Annars är nummer 5 snygga också, din sko 249 kr.

Nu luktar det supergott i hela huset, måste se vad mamma håller på med i köket.
Jag e superglad! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0