pälsigt

La precis upp ett inlägg på yourmoda.se med vad jag trodde skulle vara inne i vår. Men hur ska man veta egentligen? Jag kan ju bara säga "Det här kommer jag satsa på för det tycker jag är snyggt". Mode går inte ut på att gissa sig till vad som är inne, det går ut på att skapa sina egna trender och haka på dom som man också själv tycker är snygga. Vad är själva poängen med att vara en modeslav och följa varje trend det skrivs om i modetidningarna? Det roliga är att skapa själv och tycka om sina egna kläder och känna sig snygg. Skulle inte tro att alla känner sig särskilt bekväma i maxiklänning, men de finns nog de som har haft det bara för att det har varit väldigt modernt. Förstår inte grejen.
Iallafall så skrev jag att den personliga och lediga stilen kommer vara det som slår störs, hattar, slitna kläder och en avslappnad attityd till det mesta. Men det är ju bara för att jag vill ha det. Jag "vet" ju inte vad som kommer vara inne, jag kan ju bara berätta för folk vad jag tycker.
Jag skulle vilja vara den som påverkar. Jag skulle vilja vara luella bartley, karl lagerfeld, john galliano...Någon som inte bara säger vad dom vill ha utan sätter trenderna för oss alla andra också.

Köpte iallafall världens härligase mössa idag. På H&M för 99 kr, så jäkla bra!
 
Jag älskar den! DAGENS!

Har testat jackor i päls, det finns västar överallt, men nej. Men mössa i päls, det passar mig!

PUss




Kommentarer
Postat av: Gioeli

Haha, skön bild

2009-09-14 @ 19:45:55
Postat av: Anonym

haha coolt jag testade den där mössan idag!! eller låg den typ på herravdelningen precis vid rulltrappan när man kommit upp?

2009-09-14 @ 20:54:00
Postat av: lina

vafan varför kommer mitt namn aldrig med? det var jag i alla fall

2009-09-14 @ 20:55:14
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: therese

hahha precis den mössan! Den e eftt skön!

2009-09-15 @ 20:10:10
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0