GI-runda

Idrag drog en ny GI-runda igång. Dags att må bra igen kände jag. Mår liksom inte så bra i kroppen efter en sommar fylld av mest skräpmat, alkohol och verkligen noll träning. SÅ! Nu är det dags att må bra helt enkelt. Och det finns inget bättre sätt än att
för det första försöka bli av med magalufförkylningen genom att proppa i mig C-vitamin brustabletter,
för det andra äta GI för att få all skit ur kroppen och
för det tredje ska jag abolut komma igång med träningen så fort helveteshostan försvinner.

Och tro inte att GI inte är gott! Kolla på det här bara

Smarrigt? Ja.

Mysig kväll med Maria Pless, tackar för den.



Det är svalt i mitt rum och nybättat i sängen. Gud så gott jag ska sova.
Puss

Kommentarer
Postat av: malin

åh! man bli ju inte alls sugen på jordgubbar :P

jättesnygg design iaf :)

2010-08-23 @ 23:46:29
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0