deppshopping

Typ sådär någon dag i veckan får jag starkt behov av att vara lite bohem. Den här veckan var den dagen idag.

Det lösa och inte så himla fixade som bohemstilen innebär är sjukt skönt, jag känner mig alltid så jävla bekväm i sånna kläder. Det är iof vad man kan kalla en "sommarstil"; helst vill man ha sandaler till och dunjacka förstör liksom looken litegrann...

Hade matteprov idag, sista uppgiten förstörde mitt liv. Okej tötntig jag är som deppar ihop över att jag inte klarade en uppgift på matteprovet, men blev liksom ingen fin start på matte D... Så den lilla turen till stan där jag skulle inhandla en present till kusin min blev en lång shoppingrunda istället, även kallat deppshopping. Gör mig alltid på prima humör, iallfall för tillfället...

Jag vet inte men när jag såg den kände jag:
1. Jag känner igen den där...?
2. Den skulle passa fint i min garderob
3. Hoppas den inte är så dyr...
4. Eller skitsamma, deppshoppar man så gör man!

Så jag köpte den helt enkelt.
Innan det hade vi även tagit en titt på Bells shoes. Vad är grejjen med den affären egentligen? Det ser ut som en lagerlokal, idag hade dom dels slut på kassar och kassan var trasig. Dessutom har dom ju alltid rabatt på allt, idag 75% rabatt på allt, förutom på sommarskor; dom kostade allihopa 50 kr... Vem rear ut sommarskor i början av våren?! Kan dom ens gå runt när dom säljer ut alla grejer på så låga priser? Och om dom gör det, ja då kan man ju säga att man är riktigt lurad när man köper skor till ordinarie pris. Iallafall köpte jag ett par sommarskor; årets första! DAGENS!

Känner... Sommar, barbent och öregrund.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0