lika I like

Hej nu är jag tillbaka till det normala livet och har officiellt lämnat biologiboken bakom mig. Jag går vidare.
Ah gud, så himla skönt och tills jag får tillbaka provet kommer jag intala mig MVG+ och nu mår jag toppen.
Frid och fröjd, jag drog till stan med mark och pet. Dom köpte likadana jeans på weekday, mhm likisar. Snygga på båda!

Själv köpte jag en jacka som är HELT. JÄVLA. UNDERBAR! Har typ spanat på den hur länge som helst, men inte provat för den kostade 1200 och lite för dyrt för mig. Men dom har börjat med en grej nu, veckans vara ungefär, då dom sätter 50% på vissa varor (på weekday alltså). Men det är himla hemligt, lapparna syns typ inte, så man får leta, kulkul. Iallafall satt det en sån fin lapp på jackan så jag stog i provrummet och gjorde en sån där mental övertalning om att det var rätt av mig att köpa den, så det gjorde jag. Eller egentligen köpte pless den för jag hade glömt plånboken hemma.
Kanske ska fly landet och byta identitet, det är ju ändå 600 spänn liksom.

Inte som alla andra, men är inte det de bästa kanske?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0