dubbelarbetande

Dubbelt så mycket jobb nu med två bloggar som ska skötas! Den nya bloggen har jag med Lisa som är min partner i projektarbetet ReDo!
Ni borde kolla in bloggen o följa vårt arbete!
Här är loggan för vårt arbete som jag ritat, den finns på bloggen och i facebookgruppen ReDo som alla borde gå med i om ni inte gjort det! Där kommer tider för modevisningarna komma upp, vi bokade idag!!

Idag var jag 50-tals inspirerad efter att ha läst ELLE och kollat på Sex and the City i flera timmar igår.
 


Nu ska jag städa rummet (ni kanske ser den fina klädhögen på stolen? så ser typ hela mitt rum ut) och äta god middag! Imorgon ska jag ha photoshoot med Irene! Dunderklubben!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0