Fem i en

Fick nya ELLE igår, som inkluderade en trendbibel, och tre andra små fina tidningar förutom det riktiga numret.
Idag har jag legat och degat med Pet. Gårdagen var himla fin, men idag har vi vart allt annat än pigga.
Återställare på Palermo vid 7-tiden, sen drog jag, Pet, Härd och Sickan till Sara med nyköpt sallad och massor av dressing. Kollade en film om ett psyko som torterade en brottsling, en film om en mamma som tappar bort sitt barn pch blev psyko, och sen kollade vi porr vilket gjorde att vi höll på o bli psyko så då stängde vi av och drog hem.
Eller försökte dra hem. Pless och Sickan gick för att ta bussen som aldrig gick, och jag och sofia skulle cykla hem på en cykel jag inte kunde låsa upp. Men Sverker kom till vår räddning och nu sitter jag i min källare.
Nu ska jag mysa med ELLE.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0