Speckat schema

Sen sist har det varit fullt upp.

Torsdag:
Träffade Lovisa på stan för lunch och kaffe på Waynes. Pratade om allt och inget, himla trevligt!
Köpte mig själv en jobboutfit till fredagen: Svart kroppsstrumpa och svart transparant skjorta.
Drog sedan hem för ombyte, och sen på cykeln mot Williams. Kvällen blev lång och fylld med mycket öl, och natten blev istället inte alls särskilt givande i sömnväg....
Fredag:
Hem och duscha, packa väska och dra mot tåget till Sthlm. Tunnelbanan till Hornstull och sen en liten promenix till en lokal där vi (jag, Lollo, Agnes, Malin och Funk) skulle jobba på Lollos kusins 30 års fest.
På med min nyinköpta jobboutfit och den rosa flugan vi fick Vi gjorde snittar, stod i baren och kvällen slutade med drinkar och öl medans vi väntade ut dem sista gästerna. Sänggång vid 5, upp vid 11.
Fluga, himla fin grej på både tjejer och killar.

Lördag:
Tåget till Uppsalat vid 12, bussen till Öregrund vid 2. Jobbajobbajobba till 10, sen buss hem.
Låg i sängen vid halv 1, och jag lovar er, sängen har aldrig varit så efterlängtad!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0