DAGENS med jäkligt stort D

Okej, jag satt på Cappucino med Erika och sörpla latte och åt muffins med saffranssmak och kände mig himla mysig och typ vuxen, när en man brevid böjer sig fram och visar klart och tydligt att han har röda string på sig. HIMLA NICE ASSÅ. Pricken över i: det sitter en rosa liten ros på dem också. Ja du, sedan var det lite andra grejjer som gjorde att han framstod som världens mest äckliga snubbe, men dem detaljerna tar jag inte här. DAGENS iallafall, bara för att det var så himla ovanligt och konstigt.

Skrev liten önskelista idag för att mamma och pappa tjatade så mycket:
1. Lukatar så jäkla gott!

2.
Världens bästa serie och jag måste ju ha alla sesonger för att vara ett riktigt fan.

3.
 Sminkborstar i alla storlekar och en bra ögonbrynsnoppare, awesome

4.
 Vet inte vad den är om, men jag hittade boken på stockhome och det står fashion med stora bokstäver på den, så den måset ju vara härlig.

Ja, det var det ända jag kom på, plus pengar och biljett till Peace and Love, men detv et jag redan att jag ska få och jag är så jäkla lycklig över det! Så, ni borde önska er det med, kommer bli så sjukt kul!

Allt för idag, puss och kram

Kommentarer
Postat av: erikissss

hahaha asså den där gubben slår faan allt i världen fyfaaaaaaaaaan va skaaaabbbbb

2008-12-15 @ 20:20:02
URL: http://erikaaaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur stort D?

2008-12-15 @ 23:53:19
Postat av: therese

tänk dej så stort som möjligt, sen lite större

2008-12-16 @ 13:16:04
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0