Dan före dopparedan

Nu ska jag iväg på jullunch hos pappas kompis mamma, lite långsökt men det är en tradition så det är jätttemysigt. Hur ska man egentligen klä sig när man åker till en person man träffar en gång om året? Ingen aning, så jag tog på mig kläder som jag brukar ha bara.
Volangklänning från H&M, omsydd kjol från Gina Tricot och min älskade minikorta kavaj som också är från Gina (vet inte vad det är för grej jag börjat med att berätta vart jag köpt kläderna jag har på mig någonstnas, men jag tycker det är lite roligt). Lite konstigt egentligen, för de två plaggen från Gina är två av mina absoluta favoriter i garderoben, men ändå enas jag med att hata gina tricot kläder... Vet inte varför det är så, men det finns faktiskt mycket fult där. På något vänster lyckas jag ändå hitta plagg som är snygga där, vet inte hur det går till.


Hoppas det ger mig lite julkänsla, har fortafarande ingen... Men nu har pappa blivit på bättre humör och skyller inte längre allt julkaos på mig (vilket han gjorde igår) så det gör det lite mer möjligt att vara glad åt julen.
Vi ska klä julgranen och göra julskinkan ikväll så då måste jag ju få lite julkänsla! 
Puss och god jul!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0