Hårförlängning sökes

Ja julhysterin är nu för somliga över, men inte för mig, det är nu det hela börjar: JULREAN!

Julklappar? Pengar och presentkort (plus lite andra grejjer, tex 4e säsongen av OC och pincett) så det är ju som smort för en ordentlig shoppingrunda eller två. Den första blir imorgon, affärerna öppnar 10 och jag tänker tillsammans med Agnes, Unni och Mark hänga på låsen! Det är inget direkt jag behöver, men skor är det bästa som finns att köpa på rean, så där kommer nog jag hänga en del.

Något jag inte tänker köpa på rean men som jag nog ska köpa imorgon är hårfärg. Jag har börjat använda snelugg istället för lugg nu eftersom den blivit för lång, och jag kan inte klippa den för jag vill spara ut den till sommaren nu.
Men jag saknar min lugg...


Men jag är ändå lite less på hårfärgen och frisyren nu. Har börjat få lite utväxt också så nu är det dags att färga! Tänker mig såhär till sommarn

Fast lär ju inte kunna få sådär lång tills dess... Någon som känner för att betala en hårfölängning åt mig? Det är synd att det är så dyrt, annars skulle jag göra det.
Får se om det blir färgning imorgon, beror på om jag hittar någon som kan tänka sig att hjälpa mig. HELGENS till alla som är snälla och ger andra fina julklappar, vilket är i princip alla, så nu kan ingen klaga om att de inte fått någon DAGENS, nu har ni fått en HELGENS till och med!

Puss

Kommentarer
Postat av: cissssssi

THERESE jag hanger med er pa stan imorgon :D?

(haha om jag ar friskare!)

vilken tid ska ni ses? klockan 10 :O?

2008-12-26 @ 00:29:19
URL: http://cissiedehult.blogg.se/
Postat av: erikis

ja kan färga ditt hår some daaaaaay (; bara säga till

2008-12-26 @ 23:26:01
URL: http://erikaaaaas.blogg.se/
Postat av: Shubakkan

VARFÖR ÄRU SÄMST PÅ ATT UPPDATERA FÖR 8(?!

2008-12-28 @ 16:43:33
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: Maria

Du borde köra på clips, det är skitbra! billigt också

500 för äkta hårtrens som man kan styla, platta tvätta och färga hur mycket man vill+ clips



Det skulle jag satsat på om jag vore dig!:)

2009-01-04 @ 13:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0