JULAFTON!

Ja nu är det faktiskt julafton, och visst har jag fått i mig lite julkänsla efter allt julklappsinslagande och efter besöket hos pappas kompis mamma (gud, varför är vi där egnetligen?).
DAGENS går till Adam som är 7 kanske, för hans mamma hade klippt honom precis. Det roliga var att hon hade glömt sätta på sådant där munstycke på rakapparaten i början så från nacken och uppåt hade han en nästan kal, 2 cm bred och 15 cm lång rand. Så istället för att raka av resten av håret i samma längd klippte han resten av håret som vanligt, så varje gång han gick iväg från en såg man den där kala fläcken som man lyckats glömma bort och jag garvade lika mycket varje gång.

Imorgon (eller ja, idag) tror jag att jag ska ha min franskjol och röda strumpisar, om inte det är juligt så vet jag inte!

Det är massor av stora paket under granen och det står mitt namn på massor!!! Jag tjuvkikade... Gud jag känner mig som ett litet barn.
PUSS OCH GOD JUL!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Man ska vara som ett barn på julafton, mer julkänsla då ;D Fast jag var faktiskt duktig att inte tjuvkolla innan (mestadels för att jag visste vad jag skulle få då) :D

2008-12-24 @ 19:57:53
URL: http://carolinebahrman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0