pärlor och dimanter mitt i hysterin

Jag har haft så mycket med skolan på senaste tiden att jag knappt märkt att det gått och blivit december. Och än sen? jag har inte reagerat särsilt på det heller, men herregud, det är ju julafton om tre veckor!!! Jag har knappt hunnit ägna en enda tanke åt julklappar och det kändes helt fel att baka lussebullar och hänga upp stjärnor i fönstret. Men jag antar att det är gymnasiet. Det som är värre är att jag aldrig hinner lägga ner tid på bloggen och dessutom kom jag nyss på att bidraget till ELLE-tävlingen ska in senast 8e december! Det är ju om 5 dagar, så kommer inte hinna lägga ner så mycket tid. Jag skickar väl in något, om alla andra bidrag suger kanske jag vinner ändå...
vad tycker ni om den här? Vita pärlor i uringningen fram och bak, och tyget typ glansigt svar? Får gå ner på stan någon dag och kolla tider, om jag nu hinner...


Idag blev det till att rota igenom smyckeskorgen, oj vilket trassel säger jag bara. Lyckades reda ut några halsband som jag hängde på mig och så drog jag iväg till skolan, rasslande av alla pärlor som slog mot varandra.


Hm, DAGENS, har inte tänkt så mycket på saken, men tack Mark för att du hjälpte mig fixa min blogg, den var så tråkig innan<3

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: hanipannii

UNDERBAR KLÄNNING THERESE !!!!

2008-12-04 @ 19:50:20
Postat av: nathalie

du är så jävla grym therese!

2008-12-04 @ 23:07:12
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0