hemskt ledsen

Förlåt bloggen och läsare, jag känner mig som en usel människa just nu för att jag inte bloggat på så himla länge. Har faktiskt ingen koll på hur länge sedan det var, eller ens vad det är för dag idag... Lov har den inverkan på mig. Men även fast jag har varit så himla usel och inte bloggat är jag ändå lite nöjd med att jag faktiskit inte har haft tid och inte har suttit vid datorn på flera dygn nu. Så det känns gasnka bra, jag kom precis på att jag inte ägnat en ända sekund ensam (förutom den i duchen, men jag tror faktiskt Sofia satt och kollade på då) tre dygnen. Och inte har jag varit hemma heller, så jag har en bra förklaring till mitt dåliga bloggande.

Iallafall, JULREAN SÖG TYP MEN JAG ÄR SÅ HIMLA BRA SÅ JAG KÖPTE ASMYCKET ÄNDÅ! Kameran är just nu inte närvarande men när den är det så lägger jag upp bilder på allt, jag lovar. Nu har jag varit ensam så länge (typ två timmar...) så nu ska jag dra ner på stan och träffa människor.

Förresten blev hårfärg inhalndlad men är fortfarande inte använd, den här köpte jag

Oj vad oranget det såg ut på den här bilden, så ser det inte ut på mitt paket. Ja vi får se när färgningen blir av
Jag ska bättre mig (försöka iallafall), puss

Kommentarer
Postat av: Shubakkan

ÄNTLIGEN TESSIRESAN! Fan va party att du ska färga håret förresten, blir nog superawesome! 8D

2008-12-29 @ 19:55:07
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Kolla gärna in på min blogg :D Glöm inte svara på gåtan i tävlingen heller :)

2008-12-29 @ 20:01:23
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0