Jullov

Igår var det julavslutning och sedan lillejul med släkten. Så nu känns det nästan som att det är jul snart. Jag kan inte fatta att det är julafton om 5 dagar, det känns helt overkligt. Idag tänkte jag gå ner och köpa julklappar, för att öka julkänslan ännu mera.
Igår hade jag paljettkjolen, det funkar faktiskat bra att ha den som vardagskjol om man bara har svarta enkla baskläder till. Småsysslingarna tyckte att jag såg yt som en stor julkula. Vet inte om dom bara syftade på färgen och glittret eller om dom tyckte att jag var rund också...

DAGENS, eller ja GÅRDAGENS går till Cissi, hon hade superfina kläder igår! Såhär såg hon ut, fast för det mesta utan halsduk. Både kjolen och den lila tröjan är från Gina Tricot, men det är kjolen jag gillar mest. Jag är typ kär i den.

Japp, I´m in love.
Nu blir det julklapps-shopp, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0