NEDRÄKNINGEN BÖRJAR

Japp nu sitter jag här och fördriver tiden, det är exakt 11.19 minuter kvar tills jag ska skäjla ur mina slingor! Får se hur håret ser ut senare, skulle bli jobbigt om det blir fult, med tanke på nyår och allt!!!

Jaa, det är ju nyår imorgon, och jag är supertaggad. Det blir tjejmiddag och alla kommer vara super-fin-fest-klädda och jag kommer älska det. För min egen del blir det paljettkjol, såklart, vad är mer nyår än det?

Så dagen innan, då förbereds det. det mesta är fixat och klart nu; sminket är köpt, lösnaglarna också, jag har skaffat ett potentiellt linne, håret är färgat (jag har sköljt ur färgen nu, det blev bra tror jag, får se imorgon när jag fixar det), solningen och träningen är avklarad, hårsprayen är köpt, örhängerna är också inhandlade. Och så är stolar, bord, bestick, skumpaglas och allt annat till en middag fixat, inklusive fem kilo kyckling och två stora påsar me pommes.

Men jag har tre jobbiga beslut kvar att ta;
1. svarta eller hudfärgade strumbyxor?
2. varma bekväma skor eller högklackade-åh-så-mycket-snyggare skor?
3. Varm fet dunis eller lite finare och mer praktisk, men dock kallare, jacka?

Ja, det är mina tre draman i livet just nu. Inte så jobbigt egentligen om man tänker efter.
DAGENS till hårfärgning! Det är så jäkla kul med förändring, även fast det inte blir som man tänkt sig (och det har det bara blivit en gång för mig, av alla miljarder gånger jag har färgat håret).

Puss och GOTT NYTT ÅR!!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0