bagsandfashion

Kände att idag var en dag för jeans. Har typ aldrig det eftersom höga kjolar helt klart är mitt favoritplagg, inget annat är i närheten lika bra. Som alltid kommer jag på hur oskönt jeans faktiskt är:

1. Det är tajt vilket leder till att...
2. fettet hänger över jeanskanten vilket leder till att...
3. man går runt och känner sig obekväm hela dagen vilket betyder att...
4. man inte alls är på lika bra humör som vanligt.

Så anledningarna till att inte ha jeans är många. Men ibland så vill man ha en tröja som är snyggast till jeans och då får man helt enkelt stå ut. Hade långärmad under min trekvartsärmade kavaj, något som jag velat testa länge. Alltså långärmat under inte-lika-långärmat. Det funkade prima, förutom att jag höll på att dö av värme mot slutet av dagen. Då åkte polon av, som tur var hade jag ett annat linne över så det gick finfint ändå. Awsome.

Förresten är jag ju helt inne på det här med internetshopping, och samtidigt älskar jag acccesoarer. Thats how I found this: http://www.bagsandfashion.com/. Skitbra sida med massor av smycken, väskor och för den som vill ha det: bh-band med strass. The best part? Det är väldigt billigt!

Nu ska det sovas, pussgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0