Tessans beauti

Mamma hade hämtat mina skor och väskan från skomakeriet igår, så idag var det dom som åkte på! Hade bara vanligt linne och min oversize asköna kofta till det, och så aslockigt hår. Glömmer bort hur lockigt det är när jag inte plattar det.

Iallafall var det första dagen på länge som jag inte har behövt plugga efter skolan, så jag sa att jag kunde klippa killarna som jag lovat att jag skulle göra det på; Kristian, Erik och Robert. Efter skolan blev det helt enkelt Tessans Beauti hemma i källaren, med möjlighet för pingis när man väntade, eskort av Härdan till klipprummet och sedan styling by Pless i TV-soffan. Det var skitroligt, det var länge sen jag klippte någon, och jag tror iallafall killarna blev nöjda. Men ofta man säger något annat.
     

Ja, där har ni stylingrummet, ni kan se Pless in full action på den vänstra bilden. Dom andra bilderna är bara roliga och gör mig glaaaaad!

Imorgon är det iallafall julavslutning och efter det är det LOOOV!! Ska bli så sjukt härligt att äntligen få sova ut. Så, julavslutningen ser jag som ett bra tillfälle att ha min paljettkjol, så jag skulle tro att det blir den imorgon. På kvällen ska jag på lillejul med släkten, det ska bli supermysigt!

DAGENS är himla svår idag, det står mellan pless och friseringarna, men det måste nog bli Maria Pless! För hon klippte sig själv igår, HELLUGG!! Fint gumman!

Nu ska jag baka pepparkakshus och fixa håret, puss.

Kommentarer
Postat av: Shubakkan

aaaaaaaaaaaaaaw fett fina bilder <3

Tack för dagens förresten ^^ tihih.

2008-12-18 @ 21:43:39
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: Schiller

fett skön den till vänster är alltså xD jag typ dööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2008-12-18 @ 23:09:35
URL: http://kkb.blogg.se/
Postat av: thairice

hehe alla är sköna mark, men menar du inte den till höger? den med sofia och erika, de va ju den du garvade mest åt iallafallXD

2008-12-18 @ 23:51:07
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: Schiller

haha ja my bad höger och vänster är inte min starka sida :D

2008-12-20 @ 16:29:32
URL: http://kkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0