Äntligen bestämt mig


Ja men den här blir det iallafall till tävlingen. Var ner på stan idag och letade som en tokig efter en öppen tygaffär och hittade till slut Ohlssons tyger där jag tog ett tygprov på ett mörkgrönt satintyg. Så klänningen blir alltså mörkgrön med svarta pärlor, jag är inte så nöjd för jag hann inte lägga ner den tid jag ville på det eftersom skolan är helt kaos just nu, men bättre än ingenting.

Tillsammans med bilden och tygprov ska man skicka in personuppgifter och en bild på sig själv. Har ingen bra så imorgon blir det till och leka fotomodel. Det blir kul det, får se om jag lyckas få någon fin bild... DAGENS helt klart till att jag äntligen kunde bestämma mig för vilken klänning jag skulle skicka in.
Nu måste jag plugga, jag hatar skolan just nu den tar alldeles för mycket tid...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0