Vintagemässan

Nu är jag hemma med ont i rygg och fötter efter en hel dag med shopping i Sthlm. Det var ju då Vintagemässan, och eftersom jag och Agnes vart där förut visste vi nu hurr vi skulle förbereda oss:

1.
Kontanter! Det går inte så bra med kort på den här mässan!
2. Kläderna ska funka att testa kläder på och under för det finns knappt några omklädningsrum och skorna ska INTE  vara knyt; dom måste vara lätta att få på och av sig.
3. (Vilket vi tyvärr inte lärt oss) Äta ordentligt innan för att slippa bli hungrig och slösa onödig tid på att äta.


Det var iallafall skitkul och väldigt värt, jag köpte en väska, en kjol (heltäckt i blåa paljetter, AWSOME!), ankelboots och en tunn blus. Allt för lite drygt 700 tror jag, vilket jag inte tycker var så farligt. Bilder på allt kanske ni får ni kanske imorgon.

Sedan drog vi en liten runda med tunnelbana till ställen vi ville till; vi skulle till Urban outfitters men hamnade av någon konstig anledning i gamla stan... Vet inte hur man lyckas, but we did it. Sket i Urban och drog till SOAK- gallerian istället och lekte lite med alla paljettkläder som vi hittade där.
      
Härliga tider! DAGENS till paljetter och vintage, oh ja! jag längtar redan till nästa vintagemässa!
Puss

Kommentarer
Postat av: lina

men gud va kul det låter!!! jag drömde förresten att jag skulle låna kläder av dig haha

2008-12-14 @ 12:48:09
URL: http://linasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0