snabbgenomgång

Ja nu ska vi se, då kör vi bildvisning då eftersom mina senaste inlägg varit sjukt tråkiga och textiga och extremt obildiga.


är inte hatten underbar? Flickan i den är ju helt klart, men hur söt är inte hatten?! Sätts fast med som en kam ungefär, men kostar 98 kr. Inte nåt man bara köper sådär, eftersom man nog inte kommer använda den jätteofta. Fast den är grymm.

SJUUUUKT underbar klänning på Weekday, kändes som en sommardag och en mumin kombinerat i en klänning. Ni förstår ju själva att jag är kär.
     
sen så va de ju helg och typ sjukt mycket sommar ute vilket jag älskar!!

Mycket ben i sommar!! Gud vad man önskade att man hade långa ben ibland...
  

Kom på att om jag har bestämt mig för en stil jag vill ha en dag, så kan jag inte ändra den. Idag var det helt klary hatt, så när jag sen skulle ner på stan för att träffa agnes tänkte jag att solhatten måste funka lika bra. Men nej, det funkade helt enkelt inte. Kände absolut inte för den o jag kunde heller inte gå utan, så fick helt enkelt ta hatten. Tvångstankar?

Nu ska jag ducha. har varit på ett sjukt spinningpass. Min cykel har dessutom blivit stulen, det tycker jag är jättekul...verkligen.
Puss


Kommentarer
Postat av: shubakkilukka

Jag måste köpa hatten. Så är det bara.

2009-04-28 @ 19:39:21
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0