Fashionista

Morsning! Lite jobbigt att jag redan tröttnat på skolan. VI började ju trots allt igår... Men kanske giller det bättre sen när man kommer igång ordentligt. Får hoppas.

Måste ändå bara älska att det är fullt av människor och saker runt om kring mig nu som jag kan inspireras av till skillnad från på sommaren. Imorse blev det omslaget av senaste ELLE. Eller ja prenumerationsomslaget. ELLE har på de senaste tre tidningarna haft speciella omslag för prenumeranter. Vet inte om jag gillar det egentligen för jag gillar dom gamla, men idag blev det iallafall insperation.
  
Så, långt halsband, jeans, kort oversize kavaj, vit t-shirt med avrt tryck, hög slickad tofs, lite sotiga ögon, röda läppar och en kopia av chanel väskan fast ljusblå. Älskar att försöka bli så lik som möjligt, det är sjukt kul.

Va precis på senaste Harry Potter filmen, den var bra, fast har nog sett bättre. Älskar hur som helst Luna, den stolliga tjejen med störda kläder. Hon är ju fan underbar så jag måste ge DAGENS till henne.

En annan fin grej med skolan; dom får hela tiden in nya böcker om mode och liknande som jag alltid lånar. Nu har jag tillochmed lyckats hitta hyllan dom hamnar på efter att de stått på nyhets hyllan. Idag blev det FASHIONISTA av Martina Bonnier.

Får se vad den handlar om. Mode kanske?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0