välkomna tillbaka till garderoben

Hallåhallå, de va ett tag sen. säger hej bloggen, hej läsarna och hej mig själv. Äntligen dags för höst måste jag säga. Visst skulle jag kunna leva med att kunna göra precis vad man vill vilken dag i veckan som helst ett tag till, men nej, jag saknar att kunna ha mina kläder på mig. Det ska bli skönt att kunna använda något annat än jeansshorts och linne utan att svettas i hjäl.

Men, sommarn har varit underbar, bättre kan det nog inte bli. Jag har kommit fram till att stora sköna kläder och massor av smycken är min grej, men det spåret var jag nog redan inne på innan skolan slutade.

Jag är kanske lite brunare och har lite blondare hår, men annars är det samma gammla shoppinggalna tjej som innan. Och jo, garderoben har fyllts på en del under sommmarn.

Måste bara dela med mig av lite lycka: Cubus öppnar i stan!

En ny kärlek jag har hittat i sommar, så det är ju super!

Första riktiga dagen i skolan imorgon, what to wear?
Puss

Kommentarer
Postat av: agnieszka

naeeej, lär väl vara öppet till min hemkomst, vore gött=)

2009-08-25 @ 01:26:27
Postat av: therese

ja de får vi hoppas! annars är dom jäkligt sega!

2009-08-25 @ 22:23:19
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0