new years

Senaste inläggen har gjorts i skolan, därav bristen på outfit bilder. Så tänkte att jag börjar meed, inspiration för er allihopa, och vad jag gjorde med den!


leopard

Frisyren

Kjolen.
Allt från lookbook.nu


Baskern

Kjolen och leopard (är egentligen en sjal och en baddräkt, skulle likagärna kunna vara påväg till beachen)

Iallafall. Jul snart, och sen nyår! Älskar det, det var ren lycka att vakna och det var frost överallt. Snäppet bättre hade varit om det snöade. Vräkte ner. Då hade jag tagit ledigt från skolan och lekt i snön hela dagen. Nej det hade jag inte, men jag hade velat.
Iallafall, min poäng är att man måste inhandla en nyårsklänning! Inte någon julklänning, då är man ändå med familjen så då lönar det sig inte att ha en supersnygg klänning. Men nyår, då smäller det. Less is more heter det ju. Skulle dock säga more is less, om man nu kan säga så. Den dagen är den dagen man har chansen att ösa på, med paljetter och urringningar och smycken och allt man annars inte vågar ha. Lets do it the american way, då är det för mycket jämt. Och underbart. Tolvslaget ska vara ett virrvar av kyssar, konfetti, musik, raketer, partyhattar och snygga människor. Gud jag längtar!
Puss

 


Kommentarer
Postat av: sofia

vem äger denna blogg?`



(och nej jag tar inte detta skämt för långt, inte alls)

2009-12-02 @ 22:18:24
URL: http://sofiahard.blogg.se/
Postat av: therese

jag tror du känner tjejen faktiskt

(och nej då, absolut inte)

2009-12-02 @ 22:19:14
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0